Urząd Stanu Cywilnego

Odsłony: 20167

Zastępca Kierownika USC

mgr Katarzyna Zdrzalik   48 386-49-15

usc@kazanow.pl

Kierownik Urzędu Stanu Cywilnego prowadzi:

- Sprawy z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego, Ewidencji Ludności, Dowodów osobistych, ustalanie numerów porządkowych budynków

Sprawdź w czym m.in. możemy pomóc:

- Rejestracja urodzeń
- Zawarcie małżeństwa
- Rejestracja zgonów
- Transkrypcja aktów stanu cywilnego sporządzonych poza granicami państwa
- Wydawanie zaświadczeń do zawarcia związku małżeńskiego za granicą
- Zmiana danych osobowych tj. imienia lub nazwiska
- Powrót do nazwiska (po rozwodzie)
- Zameldowanie na pobyt czasowy
- Zameldowanie na pobyt stały
- Wymeldowanie z pobytu stałego
- Wymeldowanie z pobytu czasowego
- Wydawanie dowodów osobistych
- Przyjmowanie zgłoszeń o utracie dowodu osobistego
- Prowadzenie ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych
- Udostępnienie danych ze zbioru wydanych i utraconych dowodów osobistych
- Nadawanie numerów porządkowych nieruchomości

Referat gospodarki przestrzennej i rolnictwa

Odsłony: 18690

Referat gospodarki przestrzennej i rolnictwa:

Przemysław Bębenek – Inspektor – 48 386-49-24

Jarosław Adamiec - inspektor 48 386-49-24

pbebenek@kazanow.pl

Zamówienia publiczne

Tomasz Olczyk – inspektor 48 386-49-18

 

Stanowisko pracy d/s rozwoju gospodarczego, gospodarki przestrzennej i inwestycji
- ewidencja działalności gospodarczej
- ewidencja przestrz., mieszkaniowa
- handel, usługi transp., łączność, planowanie przestrzenne

Stanowisko pracy d/s rolnictwa, ochrony środowiska, gospodarki komunalnej
- rozwój rolnictwa
- ochrona środowiska
- gospodarka komunalnych
- pozyskiwanie funduszy unijnych

Stanowisko ds. Oświaty

Odsłony: 18309

Stanowisko ds. Oświaty

Mirosław Drela – inspektor 48 386-49-17

Ilona Skorupska - 48 386-49-13


oswiata@kazanow.pl


Stanowisko jest samodzielnym stanowiskiem pracy wydzielonym w strukturze Urzędu Gminy i podległym bezpośrednio kierownikowi jednostki - Wójtowi Gminy.

Do zadań stanowiska należy:

1) współdziałanie z kadrą kierownicza szkół i przedszkoli,
2) współdziałanie z organami gminy, lokalnym środowiskiem oraz utrzymanie kontaktów ze związkami zawodowymi, stowarzyszeniami - zgodnie z kompetencjami,
3) prowadzenie nadzoru nad obsługą administracyjną, finansową i organizacyjną w zakresie ustalonym przez Wójta Gminy i we współpracy ze Skarbnikiem Gminy
4) koordynacja dowozu dzieci do szkół oraz wnioskowanie o zapewnienie w budżecie środków na koszty dowozu dzieci,
5) współpraca z organem sprawującym nadzór pedagogiczny w zakresie oceny działalności szkół oraz realizacji zaleceń,
6) przygotowanie i organizacja konkursów na dyrektorów szkół,
7) opracowanie wspólnie z komórką ewidencji ludności informacji o aktualnym stanie i zmianach w ewidencji dzieci w wieku od 3 do 15 lat i przesyłanie je do dyrektorów szkół i przedszkola,
9) koordynacja zadań w zakresie doposażenia w pomoce dydaktyczne i sprzęt niezbędny do pełnej realizacji programów nauczania,
10) analiza przedstawionych przez dyrektorów szkół i przedszkola arkuszy organizacyjnych oraz przedstawienie Wójtowi Gminy wniosków w tym zakresie,
11) pomoc w organizacji przetargów w jednostkach oświatowych oraz organizacja przetargów na zadanie oświatowe prowadzona przez organ prowadzący,
12) prowadzenie procedury związanej z przyznawaniem stypendiów o charakterze socjalnym,
13) prowadzenie procedury związanej z przyznawaniem „Wyprawki szkolnej”
14) przeprowadzanie procedury dotyczącej wyposażenia szkół w podręczniki, materiały edukacyjne lub materiały ćwiczeniowe
15) przeprowadzanie procedury związanej z realizacją zadań własnych w zakresie wychowania przedszkolnego
14) przeprowadzanie procedury w zakresie zwrotu kosztów pracodawcom, którzy zawarli umowę o prace z młodocianymi pracownikami, w celu przygotowania zawodowego;
15) przeprowadzanie procedury związanej z przeprowadzaniem egzaminów dla nauczycieli ubiegających się o awans zawodowy;
16) prowadzenie spraw Zakładowego Funduszu Świadczeń socjalnych dla jednostek oświatowych, Urzędu Gminy oraz Biblioteki Publicznej
17) prowadzenie spraw związanych z działalnością Ochotniczych Straży Pożarnych w Gminie Kazanów
18) współdziałanie w rozwoju kultury fizycznej ze stowarzyszeniami kultury fizycznej i klubami sportowymi oraz udzielenie im pomocy w realizacji zadań,
l9) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej
20) przygotowywanie projektów uchwał Rady i Zarządzeń Wójta z zakresu oświaty oraz realizacja podjętych uchwał i zarządzeń,
21) prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i kontrolą wykorzystania dotacji celowych na zadania oświatowe,
22) koordynacja działań w zakresie dokształcania i doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz zabezpieczenia środków finansowych na ten cel
23) prowadzenie procedury refundacji wynagrodzeń pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych oraz prac interwencyjnych

Komisje w Radzie Gminy

Odsłony: 15988

Komisje Rady Gminy

Komisja stała Rewizyjna w składzie:
1. Mularczyk Stanisław - przewodniczący
2. Baran Edyta - członek
3. Głowacki Waldemar – członek

Komisja stała Oświaty, Kultury, Zdrowia i Pomocy Socjalnej w składzie:
1. Dolega Bernard - przewodniczący
2. Dziuba Mariusz - członek
3. Hernik Maria- członek
4. Jamka Michał - członek
5. Szczepanowski Jan – członek

Komisja stała Rozwoju Gospodarczego, Rolnictwa, Bezpieczeństwa Publicznego i Przeciwpożarowa w składzie:
1. Wojtyniak Wiesław Adam - przewodniczący
2. Barszcz Waldemar - członek
3. Dziuba Mariusz - członek
4. Jamka Paweł - członek
5. Jaśkiewicz Ewa - członek

Komisja stała Skarg, Wniosków i Petycji w składzie:
1. Szczepanowski Jan - przewodniczący
2. Jamka Michał - członek
3. Pawelczyk Marian - członek

Sołectwa Gminy

Odsłony: 24398
Lp.SołectwoImię i nazwisko
1 Borów Barbara Kołodziejczyk
2 Dębniak  
3 Dębnica Mariusz Dziuba
4 Kazanów Maria Dąbrowska
5 Kopiec Arkadiusz Wroński
6 Kowalków Kolonia Wojciech Hernik
7 Kowalków Marian Cieciora
8 Kroczów Mniejszy Paweł Jamka
9 Kroczów Większy Mieczysław Pająk
10 Miechów Kolonia Andrzej Szczepanowski
11 Miechów Ewa Szczepanowska
12 Niedarczów Dolny Kolonia Agnieszka Brożek
13 Niedarczów Dolny Wieś  
14 Niedarczów Górny Kolonia Bożena Mokosa
15 Niedarczów Górny Wieś Waldemar Głowacki
16 Ostrówka Izabela Jamka
17 Ostrownica Kolonia Waldemar Markiewicz
18 Ostrownica Ewa Czyżewska
19 Osuchów Rutkowski Marek
20 Ranachów Wieś Halina Mucha
21 Ruda Aneta Rutkowska
22 Wólka Gonciarska Andrzej Trzos
23 Zakrzówek Kolonia Barbara Korczak
24 Zakrzówek Wieś Waldemar Barszcz

Rada Gminy

Odsłony: 21625

Wykaz Radnych Rady Gminy w Kazanowie od dnia 19.11.2018 r.
Kadencja 2018 – 2023

1. Woliński Szymon – Przewodniczący Rady Gminy
2. Kaca Paweł – Wiceprzewodniczący Rady Gminy
3. Baran Edyta
4. Barszcz Waldemar
5. Dolega Bernard
6. Dziuba Mariusz
7. Głowacki Waldemar
8. Hernik Maria
9. Jamka Michał
10. Jamka Paweł
11. Jaśkiewicz Ewa
12. Mularczyk Stanisław
13. Pawelczyk Marian
14. Szczepanowski Jan
15. Wojtyniak Wiesław Adam

Władze gminy

Odsłony: 32063

wojt kazanow 24

Wójt Gminy
mgr Teresa Pancerz – Pyrka
tel. (48) 386-49-11

wojt@kazanow.pl

rada gminy kazanow 24

Rada Gminy

Wykaz radnych Rady Gminy w Kazanowie
Kadencja 2024 - 2029

1. Kaca Paweł – Przewodniczący Rady Gminy
2. Woliński Szymon – Wiceprzewodniczący Rady Gminy
3. Barszcz Waldemar
4. Dolega Bernard
5. Dziuba Mariusz
6. Jamka Izabela
7. Jamka Michał
8. Korczak Barbara
9. Mularczyk Stanisław
10. Rutkowski Jarosław
11. Styczeń Anna
12. Szczepanowski Jan
13. Trzos Andrzej
14. Wlazłowska Beata
15. Wojtyniak Jolanta